دریافت نمایندگی نرم افزار حسابداری میلیونر

آیا بعد از اخذ نمایندگی میلیونر آماده ارائه ۱۰۰% انرژی خود برای رسیدن به اهداف بزرگ فروش هستید؟

 محصولات حسابداری یکپارچه میلیونر با گذشت ۲ سال از آغاز تولید و راه اندازی در کسب و کارهای کوچک و متوسط شهرت خوبی به دست آورده و کیفیت خدمات اهمیت زیادی در این مسیر داشته است. در ادامه این موفقیت هدف گروه فرداد معرفی امکانات و مزایای پیشرفته و کاملا یکپارچه نرم افزار حسابداری شرکتی میلیونر در کنار ارائه خدمات حرفه ای و بهره مندی سایر سازمان های فعال در حوزه بازرگانی، خدماتی، تولید و پیمانکاری در همه ۳۲ استان ایران است. با توجه به این هدف بلند مدت، شرکت میلیونر تصمیم به اعطای نمایندگی فروش از بین علاقمندان دریافت نمایندگی نرم افزار و فعالان حوزه فروش و حسابداری دارد. ما می خواهیم این فرصت را به سایر علاقمندان اخذ نمایندگی و همکاری در فروش نرم افزار حسابداری میلیونر، با هدف توسعه و ارائه راهکارهای یکپارچه در فرآیندهای مالی بدهیم.

ما همیشه به دنبال همکاری با افرادی هستیم که علاقمند به فروش حرفه ای و تبدیل شدن به یک کسب و کار برند هستند. در لیست نمایندگی نرم افزار حسابداری میلیونر بهترین افراد گزینش شده اند. به همین دلیل نمی توانیم تضمین کنیم که تمامی درخواست اخذ نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری میلیونر را قبول خواهیم کرد! شرکت نرم افزاری میلیونر مزایای قابل توجهی را برای نمایندگان فروش که واجد شرایط نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری فرداد هستند اعطا می کند.

نمایندگی سطح یک

پکیج طلایی و پشتیبانی ده ساله رایگان با ده شرکت رایگان
استفاده از پکیج طلایی و پشتیبانی ده ساله رایگان با ده شرکت رایگان
تبدیل به نمایندگی انحصاری نرم افزار حسابداری شهرستان با امکانات خاص
افزایش درصد پورسانت به بالاترین سطح نمایندگان
امکان دسترسی به پورتال نمایندگان سطح طلایی
پشتیبانی ویژه طلایی فرداد برای دریافت خدمات
ارجاع بیش از ۵۰% از مشتریان فرداد به نماینده سطح یک که با دفتر مرکزی تماس گرفته اند
تبدیل به نماینده سطح دو نرم افزار ArianERP برای شرکتهای بزرگ در صروت نیاز
تبدیل به نماینده سطح یک نرم افزار ArianERP با بالاترین پورسانت فروش نرم افزار
حمایت از نماینده برای ایجاد نمایشگاه های تخصصی و مشاره برای تبلیغات

نمایندگی سطح دو

استفاده از کل پکیج تا ۴ سال یا معادل آن با شرکت
استفاده از کل پکیج تا ۴ سال یا معادل آن با شرکت
افزایش درصد پورسانت در سطح دو
دریافت آموزش های دوره ای مالی و قزوش حتی بازاریابی
تولید درآمد برای خدمات حضوری در محل کارفرما
پشتیبانی ویژه سطح دو فرداد برای دریافت خدمات
ارجاع بیش از ۲۰% از مشتریان فرداد به نماینده سطح دو که با دفتر مرکزی تماس گرفته اند
تبدیل به نماینده سطح سه نرم افزار ArianERP برای شرکتها بزرگ درصورت نیاز
امکان دسترسی به پنل نمایندگان سطح دو فرداد
مشاوره تخصصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای فروش بیشتر

نمایندگی سطح سه

یک پکیج نرم افزاری با تمام امکانات با یک سال پشتیبانی رایگان
دریافت یک پکیج نرم افزاری با تمام امکانات با یک سال پشتیبانی رایگان
دریافت پورسانت وِیژه حمایتی برای اولین فروش
دریافت پورسانت برنزی برای هر فروش
دریافت دوره ای آموزش نرم افزار حسابداری مالی و فروش و حتی بازاریابی
تولید درآمد برای خدمات حضوری در محل کارفرما
پشتیبانی ویژه سطح سه فرداد برای دریافت خدمات
ثبت اطلاعات نماینده در سایت برای ارجاع مشتریان به نماینده به صورت انتخابی
تامین کاتالوگ و بروشور مورد نیاز برای نماینده
تبدیل به نماینده موقت نرم افزار ArianERP

مراحل دریافت نمایندگی نرم افزار

در ابتدا متقاضیان دریافت نمایندگی  اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، محل اقامت، سمت شغلی، شماره تماس و نحوه آشنایی را به صورت کامل در فرم درخواست نمایندگی ثبت کرده تا توسط کارشناسان اعطای نمایندگی میلیونر بررسی شود.
دریافت و بررسی اطلاعات
اطلاعاتی مثل نوع فعالیت، تجربه های فروش شرکت و شخص متقاضی دریافت نمایندگی میلیونر مورد بررسی قرار می گیرد و در مرحله بعد سابقه فعالیت در حوزه و مالی و میزان اعتبار شرکت متقاضی نمایندگی میلیونر مورد ارزیابی قرار می گیرد.
جلسه حضوری
در جلسه بین مدیر فروش و شما به عنوان متقاضی اخذ نمایندگی با به همراه تمام جزئیات و چشم انداز بازار رقابتی آشنا می شوید. در نهایت در مورد راهکارهای فعالانه جذب مشتری و قراردادهای فروش محصولات حسابداری میلیونر مذاکره می کنند.
اعطای مجوز نمایندگی
بعد از تایید صلاحیت متقاضی نمایندگی میلیونر و جلسه معارفه وآموزش نرم افزار حسابداری ، برگه قرارداد نمایندگی و همکاری بین مدیر شرکت میلیونر و متقاضی اخذ نمایندگی امضاء و در نهایت مجوز دریافت نمایندگی نرم افزار حسابداری میلیونر به متقاضی اهدا می شود
شما یکی از شرکای تجاری شرکت میلیونر هستید

هر آنچه باید درباره فرم مشخصات متقاضی اخذ نمایندگی فرداد بدانید

 ما به شما خواهیم گفت که چگونه با پر کردن فرم زیر فرصت همکاری خود را با میلیونر از طریق اخذ نمایندگی نرم افزار حسابداری میلیونر افزایش دهید. در فرم مشخصات متقاضی بعد از ثبت نام و نام خانوادگی لازم است که در قسمت نوع فعالیت مشخص کنید که شخص حقیقی هستید یا نماینده یک شرکت و به عنوان شخص حقوقی قرار است با شرکت میلیونر همکاری کنید. در مرحله بعد اسم شرکت خود را که به ثبت رسیده در عنوان شرکت / فروشگاه ثبت کنید.

برای ما بسیار مهم است که حتماً نامی که به ثبت قانونی رسیده است در این فیلد ثبت کنید. مرحله بعد ثبت استان، شهر و آدرس است. لطفاً استان و شهر خود را به درستی ثبت کنید، چرا که ممکن است ما در آن شهر نمایندگان دیگری نیز داشته باشیم. اطلاعات دیگری که باید در ادامه ثبت کنید شماره تلفن ثابت و همراه برای ادامه ارتباط و هماهنگی های لازم است. خیلی دوست داریم نحوه آشنایی شما با میلیونر را بدانیم، پس لطفاً پر کردن این فیلد را فراموش نکنید. واحد هماهنگی اعطای نمایندگی نرم افزار میلیونر دو نوع درخواست نمایندگی را بررسی می کند. نمایندگی فروش و نمایندگی آموزش نرم افزار. پس حتماً مشخص کنید در کدام زمینه قرار است با ما همکاری کنید.

فیلد بعدی که بسیار مهم است عنوان شغلی شما در حال حاضر است که آیا حسابدار هستید یا مدیر مالی یا شغل مرتبط با حسابداری دارید. اگر عضو گروه مرتبط با مدیریت مالی هستید نیز می توانید یکی از گزینه های پیشنهاد شده را انتخاب کنید. از فیلدهای مهمی که برای کارشناسان اعطای نمایندگی نرم افزار میلیونر بسیار اهمیت دارد و نسبت به آن حساسیت و دقت خاصی دارند تجربه متقاضیان اخذ نمایندگی فروش در زمینه فروش نرم افزارهای مالی است که هر چه تجربه شما در زمینه نمایندگی فروش نرم افزار مالی شرکت های نرم افزاری بیشتر باشد، موفقیت شما در اخذ نمایندگی نرم افزار حسابداری میلیونر نیز بیشتر می شود. پس لطفاً تمام فیلدها رو با دقت و صحت اطلاعات ثبت کنید تا همکاری شما با شرکت نرم افزار حسابداری میلیونر بسیار سریع تر و موفق تر انجام شو

 

لطفاً جهت دریافت نمایندگی فروش و آموزش نرم افزار حسابداری میلیونر، فرم زیر را تکمیل نمایید: