دسته بندی سفارشات به کمک نرم افزار حسابداری فروش مویرگی

دسته بندی سفارشات به کمک نرم افزار حسابداری فروش مویرگی

اگر شما هم در یک کسب و کار بزرگ فعالیت می کنید و در طول روز مشتریان زیادی دارید؛ هر چه می گذرد بر تعداد مشتریان و سفارشات شما به صورت روزانه افزوده خواهد شد و شما برای طبقه بندی مشتریان و نوع خواسته آن ها بایستی به عنوان یک مسئول توزیع و فروش مویرگی به خوبی تصمیم گیری کنید تا در زمانی که ترافیک کاری زیادی دارید در حین انجام کار، دچار چالش های فراوان با مشتریان خود نشوید و عمل توزیع سفارشات برای آن ها به خوبی انجام پذیرد.

برای این منظور شما نیاز به یک سیستم طبقه بندی سفارشات مشتریان دارید تا مشکل شما حل شود. نرم افزار حسابداری فروش مویرگی به خوبی می تواند این چالش بزرگ را برای شما حل و فصل نماید. در ادامه قصد داریم به بررسی سیستم طبقه بندی سفارشات در نرم افزار حسابداری بپردازیم در ادامه میخوانی:

نرم افزار پحش مویرگی

دید اولیه بر چگونگی دسته بندی سفارشات به کمک نرم افزار حسابداری فروش مویرگی

در نگاهی اجمالی دسته بندی سفارشات به کمک نرم افزار حسابداری فروش مویرگی را می توان در چند آیتم تقسیم بندی کرد که عبارتند از :

  • علت وجود انواع دسته بندی در سیستم حسابداری
  • انواع حساب در سیستم حسابداری
  • تجزیه و تحلیل دسته بندی سفارشات و حساب ها در سیستم حسابداری
  • حجم کاری بالای تیم های پخش و توزیع
  • دسته بندی تخصصی مشتریان و کسب و کار ها

علت وجود انواع دسته بندی در سیستم حسابداری

هنگام حسابداری و یا فروش کالا و خدمات، مجموعه حسابداری هر کسب و کار، بایستی با ثبت تراکنش ها در یک حساب معین سیستم حسابداری مجموعه را به روز رسانی نماید. همچنین کلیه پول های ورودی و خروجی به حساب کسب و کار شما، با این روش کاملا شفاف سازی می شود و استعلام موجودی کار سختی نخواهد بود.

این موضوع به مرتب سازی و پیگیری ها مالی برای جمع آوری گزارش صورت های مالی از حساب کمک شایانی می نماید و در تصمیم گیری های تجاری خیلی موثر است. به صورت کلی کسب و کار ها در نرم افزار حسابداری فروش مویرگی، مشاغل حساب های خود را با ایجاد نمودار COA فهرست می کنند. نتیجه استفاده از نمودار COA، سازماندهی و مرتب سازی و پیگیری سیستم امور مالی کسب و کار است.

علت وجود انواع دسته بندی در سیستم حسابداری

حجم کاری بالای تیم های پخش و توزیع

وضعیت سیستم پخش و توزیع هر روز نسبت به روز قبل در سطح جهان رشد بالایی را تجربه می کند، به همین دلیل در صنعت پخش کالا این موضوع جایگاه ویژه ای دارد. اهمیت وضعیت سیستم پخش و توزیع به حدی زیاد است که حتی جدا از هزینه های حمل و نقل کالا، تغییرات میزان عرضه آن نیز تحت تاثیر مستقیم قرار دارد.
برای درک بهتر این مقوله می توان به حجم روزانه پخش کالا ها و افزایش میزان تولید نیز اشاره نمود. بالا رفتن میزان سفارش گیری روزانه همیشه منجر به افزایش تولید می شود و افزایش تولید نیز نتیجه ای جز اضافه شدن خطوط تولید و … ندارد. پس اهمیت قیمت تمام شده محصول با توجه به هزینه های توزیع و تاثیر مستقیم بر عرضه محصول برای مشتریان بسیار مهم و اثر گذار می باشد. نرم افزار حسابداری فروش مویرگی به شدت می تواند مشکلات تیم های پخش و توزیع را برطرف نماید و بهم ریختگی هزینه ها و سود و زیان را به درستی محاسبه کند.

نرم افزار پخش مویرگی

دسته بندی تخصصی مشتریان و کسب و کار ها

مهم ترین ویژگی سیستم طبقه بندی سفارشات، دسته بندی شغلی و منطقه ای و میزان خرید مشتریان می باشد. برای انجام این کار اولین مرحله ثبت سفارش است و دومین مرحله دسته بندی سفارشات است، اما دسته بندی معمولی سفارشات به صورت نرمال انجام می گیرد اما در مرحله بعدی تفکیک و دسته بندی تخصصی سفارشات به تیم های توزیع کمک قابل توجهی می نماید که درک بهتری نسبت به مشتریان پیدا کنند. به سبب اهمیت این ویژگی، برای سهولت بیشتر استفاده از یک نرم افزار حسابداری فروش مویرگی کاملا مقرون به صرفه می باشد.

نرم افزار حسابداری فروش مویرگی این امکان را دارد که پس از ثبت و دسته بندی اولیه اطلاعات، کلیه اطلاعات ثبت شده را به صورت تخصصی تفکیک بندی کند تا مدیران تیم های توزیع با دقت بیشتری به پیگیری مشتریان و نقل و انتقال محصولات بپردازند. همیشه یک نرم افزار حسابداری فروش مویرگی به خوبی می تواند سیستم طبقه بندی سفارشات را برای تیم های توزیع و مدیران آن ها پیاده سازی نماید.

جمع بندی

  • طبقه بندی سفارشات و تفکیک نمودن نوع درخواست مشتریان از مهم ترین وظایف تیم های پخش و توزیع هر مجموعه می باشند.
  • توسعه صنعت پخش به دلیل افزایش روزانه مشتریان در سطح جهان، دلیل اصلی افزایش حجم کاری تیم های پخش و توزیع می باشد.
  • پس از گذراندن مراحل ثبت سفارش و تفکیک بندی اولیه، مهم ترین بخش طبقه بندی تخصصی مشتریان بر اساس شغل و نوع سفارش می باشد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *