مقایسه چند نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان

امروزه کنترل حساب های مالی شرکت ها شاید مهمترین عامل در موفقیت کسب و کارهای اقتصادی به ویژه در مشاغل کوچک به حساب می آید. در همین راستا نیز امروزه فروشگاه ها با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان به راحتی قادر به مدیریت حساب های مالی خود در مشاغل گوناگون فروشگاهی می باشند. در واقع استفاده از این نرم افزارهای حسابداری شما را از استخدام حسابدار بی نیاز می کند.

همچنین مدیریت حساب های مالی مجموعه با استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان برای فروشگاه بسیار راحت تر می شود. در ادامه این مقاله ما قصد داریم تا به بررسی عملکرد تعدادی از نرم افزارهای فروشگاهی رایگان که در بازار موجود می باشند بپردازیم.  شما با شناخت مزایای کاربرد هر یک از این نرم افزارها می توانید فرایند جاری در فروشگاه خود را به نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان بسپارید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان

معرفی گروه نرم افزاری میلیونر

این روزها دیگر تأسیس و مدیریت یک فروشگاه زنجیره‌ای بدون استفاده از نرم‌افزار های مخصوص حسابداری امکان‌ پذیر نیست. با توجه به پراکندگی وسعت و فاصله شعبه‌ها با دفتر مرکزی لازم است سیستم نرم‌افزاری مناسبی باشد تا تمام امور فروشگاه را مدیریت کند.

گروه نرم افزاری میلیونر یکی از شرکت های برتر در حوزه تولید نرم افزار های حسابداری می باشد. این شرکت با ارائه خدمات و نرم افزار های به روز برای فروشگاه های زنجیره ای جدیدترین امکانات را در اختیار حوزه حسابداری و امور مالی فروشگاه های زنجیره و مدیریت شعب آن ها قرار می دهد.

دمو رایگان این نرم افزار و ضمانت برگشت وجه یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار حسابداری میلیونر است.

معرفی نرم افزار فروشگاهی باران

یکی از محصولات نرم افزاری تولید شده توسط مجموعه باران، نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان باران می باشد. طراحی خاص نرم افزار حسابداری باران سبب شده است تا کاربران به راحتی قادر به استفاده از این نرم افزار در فروشگاه های خود باشند. از مزایای قابل توجه این نرم افزار این می باشد که کاربران به راحتی میتوانند نرم افزار حسابداری باران را به کارتخوان فروشگاه متصل نمایند. کاربران به کمک این نرم افزار در کمترین زمان ممکن می توانند فاکتور فروش صادر نمایند. همچنین کاربر به راحتی و با کمک این نرم افزار می تواند قیمت نهایی محصولات را با در نظر گرفتن تخفیف ها محاسبه نماید. مدیریت و ثبت دقیق حساب ها، حواله ها و چکهای دریافتی و پرداختی از دیگر امتیازات کاربرد این نرم افزار می باشد.

معرفی نرم افزار حسابداری پرنس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان پرنس یکی دیگر از نرم افزارهای خدماتی در زمینه اتوماسیون، انبارداری، کارهای مالی و خرده فروشی در فروشگاه می باشد. این نرم افزار با ظاهر کاربرپسند توانسته است تمامی نیازهای کاربران را در فروشگاه تامین نماید. شما با کمک نرم افزار فروشگاهی رایگان می توانید به راحتی هزینه ها و درآمدهای فروشگاه را محاسبه نمایید. ثبت گزارش سرمایه ها و معامله کالاها از دیگر فرایندهای جاری توسط این نرم افزار کاربردی می باشد. گزارش دفاتر و ثبت حقوق و دستمزدها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان کسبه

این نرم افزار می تواند برای شما امکانات متعددی را ایجاد نماید. هشدار سررسید چک ها، خرج کردن چک  و ثبت و پرداخت های روزانه از جمله امکانات این نرم افزارها می باشد. صدور فاکتورهای مربوط به خرید، فروش و ارجاع کالاها از دیگر مزایای کاربردی نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان کسبه می باشد. از دیگر مزایای کاربرد این نرم افزار این است که کاربران می توانند از این نرم افزار در مشاغل خدماتی و تعمیرکاری ها نیز استفاده نمایند. در نهایت کاربر با استفاده از این نرم افزار می توانند در مدت زمان اجرای فرایندهای حسابداری به شدت صرفه جویی نماید.

معرفی نرم افزار حسابداری رایگان برای فروشگاه معین

معین نوع دیگری از نرم افزار حسابداری رایگان برای فروشگاه می باشد. کاربران می توانند با کمک این نرم افزار به راحتی فرایندهای مالی و مدیریتی فروشگاه خود را اجرایی نمایند. ثبت فاکتورها، مدیریت همزمان مشتری ها و انبار و در نهایت محاسبه مالیات ها تنها بخشی از امکانات ارائه شده در این نرم افزار می باشد.

معرفی نرم افزار حسابداری پارمیس

پارمیس نرم افزار حسابداری رایگان برای فروشگاه می باشد که به راحتی می تواند از آن در بسیاری از اصناف و کسب و کارهای کوچک استفاده کرد. این نرم افزار تا به حال در سه نسخه کاربردی پارمیس پرو، پارمیس استار و ابری پارمیس طراحی و تولید شده است. ثبت گزارشات متنوع، اختصاص تعداد زیادی بارکد برای هر کالا و مدیریت چک ها از جمله امکانات موجود در این نرم افزار می باشد. از دیگر نرم افزار حسابداری رایگان برای فروشگاه می توان به چرتکه، ماتیکان، هلو، دشت و پارسیان اشاره نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *