نرم افزار حسابداری آسان

نرم افزار حسابداری آسان

چرا باید از یک نرم افزار حسابداری آسان استفاده کرد؟

چرا آسان بودن یک نرم افزار حسابداری یکی از مهم ترین پایه های کسب و کار می باشد؟

چطور با استفاده از نرم افزار حسابداری در کار خود پیشرفت کنیم؟

در این مقاله می خواهیم به سوالات بالا جواب بدهیم پس با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین و حتی اصلی ترین پایه های کسب و کار استفاده از یک نرم افزار حسابداری می باشد.

وقتی شما از یک ابزار حسابداری آسان استفاده کنید، می توانید در کار خود پیشرفت کنید زیرا نرم افزار حسابداری رنگ و رو تازه ای به کار شما می بخشد و باعث دقیق شدن کار شما می شود. در ادامه میخواهیم درباره مزایا استفاده از نرم افزار حسابداری صحبت کنیم.

 

۱- یک نرم افزار حسابداری هزینه های شما را کاهش میدهد:

وقتی کار با نرم افزار حسابداری آسان باشد مدیران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و نیاز به شخص متخصص در حوزه حسابداری جهت گزارش گیری نمی باشد، پس شما با استفاده از یک نرم افزار حسابداری آسان می توانید هزینه ها را کاهش دهید.

۲- قابل اعتماد بودن نرم افزار حسابداری:

نرم افزار حسابداری از همه جهات قابل اعتماد بوده و هیچ شخصی به غیر از شما توانایی دسترسی به اطلاعات شما را ندارد. نرم افزار حسابداری بسیار امن و مطمئن میباشد پس با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

۳- مدیریت دقیق انبار:

یک نرم افزار حسابداری موجودی انبار شما را به صورت دقیق ثبت کرده و احتمال خطا و اشتباه در انبار شما را به ۱% کاهش می رساند در صورتی براساس آمار حتی در اشخاص ماهر حدود ۳۰% احتمال خطا وجود دارد!

۴- صرفه جویی در زمان:

با استفاده از یک نرم افزار حسابداری آسان شما زمان بیشتری برای کسب درامد دارید و نیاز به صرف زمان زیادی برای حساب و کتاب ندارید و میتوانید با یک کلیک تمام محاسبات خود را دریافت نمایید.

۵- از دست ندادن مدارک و اسناد:

با استفاده از یک نرم افزار حسابداری آسان هیچ یک از اسناد خود را از دست ندهید! یک نرم افزار حسابداری آسان اسناد شما را به صورت اتوماتیک ثبت میکند و دیگر نگران گم شدن و یا از دست دادن اسناد خود نیستید.

۶- وجود نداشتن تداخل در نرم افزار حسابداری و حساب بانکی شما:

نرم افزار حسابداری بسیار دقیق و بی نقص طراحی شده است به طوری که حتی یک ریال هم در حساب شما کم و زیاد نمیشود!

۷- افزایش دقت در اسناد شما:

نرم افزار حسابداری طوری طراحی و ساخته شده است که اگر اشتباه و تداخلی در اسناد و یا انبار شما وجود داشته باشه آن را به شما اطلاع میدهد تا آن را برطرف کنید!

۸- گزارش مداوم و پیاپی:

نرم افزار حسابداری میتواند گزارش لحظه ای به شما ارائه دهد! هروقت اراده کنید میتواند گزارشی دقیق و بی نقص از کار خود دریافت کنید. گزارشی که در آن میتوان سود و زیان، خرید و فروش، دریافتی و خروجی حساب خود را مشاهده نمایید.

یک نرم افزار حسابداری کامل و آسان شامل چه ویژگی هایی است ؟

۱-شناسایی و جلوگیری از خطاها

راه حل های حسابداری کامل و آسان می تواند دقت و کارایی را برای سازمان شما به ارمغان بیاورد.  می توان خطاها را به آسانی  به حداقل رساند. به این ترتیب، نرم افزاری که انتخاب می کنید باید دارای ویژگی هایی باشد که به طور خودکار خطاها را بررسی می کند (موارد پویا). به عنوان مثال، هنگامی که شخصی برای محصولی سفارش می دهد که در حال حاضر موجود نیست، سیستم می تواند اقدام را شناسایی کرده و یک هشدار فوری ارسال کند.

همچنین توصیه می کنیم به دنبال ویژگی هایی مانند محاسبه خودکار باشید که برای جلوگیری از خطای کاربران ضروری است

۲-به راحتی با نماینده ها ارتباط برقرار کنید

شرکت شما به نرم افزار حسابداری نیاز دارد که هماهنگی شما و تیم مالی شما با مشتریان را به آسانی به بانک ها و همه ذینفعان را آسان کند. مستندسازی و بررسی حساب‌ها، صورت‌حساب‌ها و موجودی‌های بانکی، نظارت و مدیریت اعتبار و پیگیری پرداخت‌ها و سررسیدها با تامین‌کنندگان و مشتریان، همگی از عوامل ضروری در مدیریت صحیح  و آسان حسابداری هستند.

۳-داده های حساس را ایمن کنید

با در نظر گرفتن این موضوع، نرم افزار حسابداری را انتخاب کنید که ویژگی های امنیتی کامل را آسان ارائه می دهد.

۴- درک ساده و آسان

هر چه حدس و گمان در یک سیستم حسابداری بیشتر باشد، شرکت بیشتر مستعد خطا است. اگر سیستم حسابداری کاربر پسند و قابل درک باشد، شانس بیشتری برای پیاده سازی  سیستم حسابداری با تمام ظرفیت خود خواهد داشت.

۵-قابلیت مقایسه

یک سیستم حسابداری آسان و عالی دارای دسترسی آسان به گزارش هایی است که می تواند در بین واحدها و دوره های تجاری برای شناسایی روندها قابل مقایسه باشد. برای قابل مقایسه بودن، گزارش های حسابداری باید متعلق به یک دوره باشد.

۶-قابلیت استفاده

کارکنان و مدیران باید بتوانند  به آسانی و با کمترین تلاش و منحنی یادگیری کوچک از سیستم حسابداری استفاده کنند. در غیر این صورت یک سیستم که بر خلاف نیازهای حسابداری شما باشد، می تواند مانع از بهره وری شود. با کارمندان خود در مورد اینکه چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد، ارتباط برقرار کنید.

 

 به نرم افزار حسابداری آسان نیاز دارید؟

شرکت نرم افزاری میلیونر با بیش از دو دهه سابقه در تولید و نصب نرم افزار حسابداری بهترین گزینه برای شماست!

نرم افزار حسابداری میلونر بسیار ساده طراحی شده و تمام مواردی که در بالا ذکر کردیم در طراحی آن رعایت شده است!

 

همین حالا میلیونر شو

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *