بهترین نرم افزار پخش مویرگی ویژه شرکت های پخش نوشیدنی

بهترین نرم افزار پخش مویرگی ویژه شرکت های پخش نوشیدنی

اصولا شرکت ها و کمپانی های تولید کننده نوشیدنی، جزو بزرگترین واحد های پخش و توزیع مویرگی می باشند که از سیستم پخش مویرگی قدرتمند بهره می برند اما در ایران برخی از شرکت های پخش و توزیع نوشیدنی از سیستم های سنتی پخش و توزیع استفاده می کنند و نیاز دارند تا سیستم پخش مویرگی خود را متحول کنند. امروز قصد داریم در این مقاله به بررسی کامل بهترین نرم افزار پخش مویرگی ویژه شرکت های پخش و توزیع نوشیدنی بپردازیم.

نرم افزار پحش مویرگی

تاریخچه شرکت های تولید و توزیع نوشیدنی

قطعا شما هم وقتی که در زمان ناهار قصد صرف غذا را دارید از نوشیدنی های مختلف استفاده می کنید؛ مانند دوغ و نوشابه و … . این محصولات در سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای در اطراف محل کار و یا منزل شما یافت می شوند و در صورت مراجعه به سرعت در اختیارتان قرار می گیرند و بخشی از مواد غذایی مورد استفاده روزمره شما را تشکیل می دهند. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که از چه زمان و چگونه این نوشیدنی ها در اختیار ما قرار گرفته است؟
نوشیدنی ها مواد خوراکی ای هستند که در سبد غذایی به صورت کاملا جدایی ناپذیر وجود داشته و دارند و میلیون ها نفر در طول روز از این مواد خوراکی بهره می برند. صنعت پخش و توزیع نوشیدنی در ایران در مقایسه با سایر صنایع غذایی موجود در کشور جزو صنایع قدیمی و پولدار می باشد. تنوع بالای نوشیدنی های مختلف موجود در بازار ایران نشان از قدیمی بودن صنعت پخش و تولید نوشیدنی ها دارد. میرزا تونی اولین شخصی بود که در ایران کارخانه جات تولید نوشیدنی ها را، راه اندازی نمود.

سیستم توزیع شرکت نوشیدنی

سیستم توزیع شرکت های نوشیدنی دقیقا مشابه مجموعه پخش مویرگی شرکت های پخش مواد غذایی می باشد. این سیستم در هر صورت از یک طراحی واحد و مشابه شرکت های توزیع مواد غذایی تبعیت می کند. در سیستم توزیع تولید کننده از حذف دلالان و واسطه ها مطمئن بوده و محصولات تولید شده را با بهترین قیمت ممکن برای مصرف کننده ارسال می نماید. سیستم پخش مویرگی یک سیستم هدفمند و کاملا بهینه برای شرکت های تولید کننده می باشد.

فروش مویرگی نوشیدنی

بازاریابی شرکت های پخش و توزیع نوشیدنی

بازاریابی یکی از ارکان مهم صنعت پخش برای افزایش فروش هر تولید کننده ای می باشد. در سیستم پخش مویرگی، بازاریابی برای گرفتن سفارشات بیشتر و افزایش فروش مجموعه های تولیدی مختلف علی الخصوص مجموعه شرکت های پخش و توزیع نوشیدنی، حرف اول را می زند. به کمک بازاریابی صحیح معاملات برد – برد میان تولید کننده و مصرف کننده شکل می گیرد و در این چرخه فروش، هم تولید کننده برنده می شود و هم مصرف کننده و مجموعه سیستم پخش مویرگی نیز کارمزد خوبی دریافت می کند.

حذف دلال و واسطه ها از معاملات

حذف دلالان و واسطه ها از تراکنش ها و معاملات بازار، سود ده ترین کار و هدف برای شکل گیری سیستم پخش مویرگی می باشد. یکی از ویژگی های مهم از بین رفتن حضور دلال و واسطه در معاملات، کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده می باشد. این موضوع از ویژگی های بسیار مثبت سیستم پخش مویرگی است که به سود مشتریان نیز می باشد.

دردسر های سیستم حسابداری سنتی

رنج بزرگی که بیشتر مجموعه های ورشکسته و نامنظم را گرفتار کرده، مشکلات بزرگ امورمالی و حسابداری است. این مجموعه ها به دلیل استفاده از شیوه های حسابداری پیش پا افتاده و قدیمی و پر هزینه با کاهش شفافیت مالی و پرداختی ها روبرو می شوند. بهترین کار برای مدیریت حسابداری یک سیستم پخش مویرگی به صورت قدرتمند استفاده از بهترین نرم افزار پخش مویرگی می باشد. این نرم افزار ها و به صورت کلی کامپیوتر ها در معاملات بازار جایگزین انسان ها شده اند.
نرم افزار های حسابداری متفاوتی در بازار برای حل دردسر های حسابداری در حوزه صنعت پخش شرکت ها مخصوصیا در حیطه سیستم پخش مویرگی وجود دارند و بهترین نرم افزار پخش مویرگی برای شرکت های توزیع و پخش نوشیدنی نرم افزاری مانند نرم افزار حسابداری پخش مویرگی میلیونر می باشد که به صورت تخصصی در زمینه پخش مویرگی و مدیریت سیستم پخش مویرگی شرکت های نوشیدنی طراحی گردیده است.

سیستم تیم پخش یک شرکت پخش و توزیع

نتیجه گیری 

در بازار بزرگ تولید نوشیدنی اغلب شرکت ها و موسسات تولید کننده که از کارخانجات بزرگ تولید انواع نوشیدنی برخوردار هستند، دارای مجموعه های پخش و توزیع گسترده نوشیدنی نیز می باشند. این مجموعه ها به دلیل بهره گیری از سیستم ها سنتی با زیان و خسارت های بالایی روبرو می باشند.
سیستم پخش مویرگی شرکت های نوشیدنی کپی دقیق سیستم پخش مویرگی شرکت های مواد غذایی می باشد. در این مجموعه ها دلالان زیادی وجود دارد و می بایست این افراد از چرخه توزیع حذف شوند تا کالا با قیمت مطلوب به دست مشتری برسد.
بازاریابی نیز از دیگر اهدافی است که در صورت عدم وجود به صورت کامل باید قید فروش و کسب درآمد شرکت های پخش و توزیع نوشیدنی را زد. بازاریابی برای شرکت های نوشیدنی دارای سیستم پخش مویرگی، بسیار راحت تر از سایر شرکت ها می باشد.
حذف دلال و واسطه مهم ترین عامل برای کمک به کاهش قیمت تمام شده برای مشتریان است. این کار یک معامله برد برد سه طرفه برای دو طرف معامله یعنی تولید کننده و مشتری و در طرف سوم حامل (مجموعه سیستم پخش مویرگی) می باشد زیرا با این کار کارمزد بیشتری دریافت می نماید.
حسابداری با تمام چالش هایی که به همراه دارد، مجموعه را نیز دچار عدم شفافیت لازم برای ثبت سفارشات با توجه به حجم بالای کار می نماید. حسابداری یک امر مهم در کسب و کار بوده که نیاز به بهره گیری از مدرن ترین نرم افزار ها برای محاسبه امور مالی دارد. یکی از جدید ترین نرم افزار هایی که می توان از آن بابت برطرف کردن مشکلات حسابداری سیستم پخش مویرگی بهره برد، نرم افزار حسابداری شرکت میلیونر می باشد.

۴ دیدگاه

    • در سیستم توزیع پخش مویرگی نوشیدنی تولید کننده از حذف دلالان و واسطه ها مطمئن بوده و محصولات تولید شده را با بهترین قیمت ممکن برای مصرف کننده ارسال می نماید. سیستم پخش مویرگی یک سیستم هدفمند و کاملا بهینه برای شرکت های تولید کننده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *