قویترین نرم افزار پخش و توزیع +۴دقیقه تا آشنایی کامل با نرم افزار پخش توزیع فاصله دارید

گام های اساسی در مراحل فروش و پخش با توجه به اینکه ممکن است جمعیت مشتریان بسیار زیاد باشد و گستره فاصله آنها از یکدیگر خیلی متفاوت گردد، در نتیجه احتمال اینکه میزان تعاملات مالی روزانه شرکت با آن ها جزو دردسر های امور مالی و ذیحسابی آن شرکت باشد، بسیار زیاد است. جلب نظر این تعداد مشتری و پوشش دهی خدماتی برای آن به صورت دقیق و حساب شده نیاز به پیش بینی های لازم دارد. یک نرم افزار پخش و توزیع قدرتمند می تواند به خوبی کلیه چالش ها را برای شرکت پخش و توزیع برطرف نماید.

در سیستم پخش و توزیع بالا بودن دقت و افزایش یافتن راندمان، مهمترین و کلیدی ترین آیتم های مورد نیاز هر شرکت است. شفافیت مالی نیز فاکتور شماره یک قویترین نرم افزار پخش و توزیع در یک شرکت پخش می باشد.

فروش مویرگی چیست؟

برخی از روش ها برای فروش کالا ها در دنیا رایج است. یکی از روش های رایج فروش، فروش مستقیم (اینترنتی) می باشد که امروز کاربرد فراوانی یافته است. در برخی موارد دیگر نیز بعضی از تولید کنندگان ترجیح می دهند که فروش مویرگی را جایگزین سایر روش های فروش نمایند اما آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید که فروش مویرگی چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

نرم افزار پحش مویرگی

مفهوم ابتدایی فروش مویرگی

برای درک بهتر مفهوم سوال «فروش مویرگی چیست؟» بهتر است که با ذکر مثالی آن را بهتر توضیح دهیم. معمولا محصولاتی که در اغلب فروشگاه ها با قیمت مشخص یافت می شوند دارای شیوه فروش متحدالشکل بوده و این گام در فروش، نوعی فروش مویرگی محسوب می شود. به عنوان مثال مواد غذایی و یا دارو که در هر سوپر مارکت و داروخانه ای یافت می شود با یک قیمت در تمامی داروخانه ها و فروشگاه ها فروخته می شود.

فروش مویرگی یک روش نوین در فروش محصولات می باشد. در این شیوه فروش کالا را مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده و مشتری پایانی تحویل می دهند و باعث کاهش قیمت نهایی برای فروشنده می گردد. همچنین هر روز نسبت به روز قبل نظر کسب و کار های مولد بیشتری نسبت عملکرد و شیوه کارکرد آن جلب می شود. فروش مویرگی در قالب یک تعامل برنده – برنده عمل می کند.

مارکتینگ مویرگی

برای پاسخ به این سوال که فروش مویرگی چیست؟ بهتر است که پاسخ آن را در لایه های زیرین صنعت پخش مویرگی جستجو کنیم! یکی از مهمترین مواردی که جزو ویژگی های مثبت صنعت پخش مویرگی برای جهش کسب و کار ها محسوب می شود، مارکتینگ مویرگی است. مارکتینگ مویرگی و یا همان بازاریابی مویرگی نام دیگر آن است. مارکتینگ مویرگی به کسب و کار های حوزه ی صنعت توزیع مویرگی کمک قابل ملاحظه ای برای فروش می نماید.

در مارکتینگ مویرگی محصولات به صورت یکسان در تمام بازار توزیع می شود و قطعا این نوع فروش هدفی جز پخش یکسان محصولات تولید کننده به صورت مساوی ندارد. مارکتینگ مویرگی یکی از ویژگی های فروش مویرگی به انگلیسی می باشد.

 

قویترین نرم افزار پخش مویرگی

 

نگاهی کلی به آیتم های مرتبط با ویژگی های قویترین نرم افزار پخش و توزیع

  • ویژگی های مهم قویترین نرم افزار پخش و توزیع
  • سامانه ثبت سفارش و پرداخت
  • دلایل انتخاب نرم افزار قدرتمند پخش و توزیع
  • نسخه موبایلی نرم افزار پخش و توزیع

ویژگی های مهم قویترین نرم افزار پخش و توزیع

بهترین و قویترین نرم افزار پخش و توزیع به صورت کاملا یک دست، خدمات قوی و متعددی را در اختیار شرکت های پخش و توزیع قرار می دهد. این نرم افزار به صورت کامل عملیات های فروش و تراکنش های مالی را مدیریت می نماید. نرم افزار های قدرتمند پخش و توزیع با کلیه کاربرد هایی که یک شرکت پخش و توزیع نیاز دارد هماهنگ است و می تواند ویژگی های خود را بر اساس نیاز شرکت به صورت کاملا انعطاف پذیر، تنظیم نماید.

ماژول های مختلفی نیز وجود دارد که برای عرضه و توزیع محصول توسط شرکت، مورد استفاده قرار می گیرد. این ماژول ها علاوه دارا بودن ویژگی های عرضه و توزیع، دارای سیستم خودکار محاسبه حقوق و دستمزد و هزینه ها نیز می باشند. قویترین نرم افزار پخش و توزیع به خوبی کلیه نیاز های کسب و کار های این حوزه را پاسخ داده و مدیریت می نماید.

سامانه ثبت سفارش و پرداخت

در سامانه ثبت سفارش و پرداخت قویترین نرم افزار پخش و توزیع، سیستم قدرتمند سامانه ثبت سفارش و پرداخت به صورت کامل می تواند کلیه امور مالی و ذیحسابی از جمله تراکنش های خرید و فروش، معاملات، مشتریان ثابت ، انبارگردانی، پرداخت حقوق، مزایای کارمندان، کارگران شرکت پخش و توزیع و … را مدیریت نماید. سامانه به صورت برخط کلیه عملیات ها را می تواند رصد کرده و ثبت و ذخیره نماید.

این مقاله هم میتواند به شما برای انتخاب قوی ترین نرم افزار پخش و توزیع کمک کند

دلایل انتخاب نرم افزار قدرتمند پخش و توزیع

آیا تا به حال با خود به این موضوع فکر کرده اید که چرا باید برای رفع مشکلات ثبت سفارش از سامانه های برخط و نرم افزار قدرتمند پخش و توزیع بهره گرفت؟ برخی دلایل وجود دارد که صرفه استفاده از سامانه ها را برای شرکت های پخش و توزیع، توجیه می نماید که عبارتند از :

  • دارا بودن ماژول های ذخیره سازی نام مکان و آدرس مشتریان و زمانبندی بازدید از خرده فروشی ها
  • تعیین و تنظیم خط فروش تولید هر کالا
  • بارگذاری آفر های متفاوت
  • در نظر گرفتن پاداش برای تحریک انگیزه کاری نیروی کار و مجموعه بازاریابی
  • امکان سفارش گیری حضوری برای مجموعه بازاریابی شرکت به وسیله موبایل
  • نظارت مدیران لایه های میانی و بالایی بر عملکرد سیستم بازاریابی
  • امکان ثبت پیش فاکتور احتمالی توسط بازاریابان
  • دسته بندی لیست مشتریان بر اساس لیست های گرم و سرد پخش و توزیع
  • دسته بندی رسید فاکتور های اخذ شده
  • طبقه بندی اطلاعات و جمع آوری کلیه اطلاعات مرتبط با فروش

 

سیستم تیم پخش یک شرکت پخش و توزیع

نسخه موبایلی نرم افزار پخش و توزیع

امروزه با ورودی تکنولوژی های جدید، مهم ترین قابلیت هر نرم افزار برای بالا رفتن راندمان و تطبیق پلتفرم های جدید، انتشار نسخه های موبایلی می باشد. نسخه موبایل نرم افزار پخش و توزیع به خوبی می تواند، نیاز های مجموعه های مختلف از جمله تیم بازاریابی مجموعه پخش و توزیع را به صورت سیار برطرف نماید. استفاده از نرم افزار های موبایلی می تواند راندمان کاری را با سرعت بیشتری افزایش دهد. امکان سفارش گیری و احتمال جهش نرخ ثبت سفارشات به کمک نسخه های موبایلی بسیار بیشتر است.ویژگی های فروش مویرگی به شما کمک میکند تصمیم بهتری برای انتخاب نرم افزار پخش مویرگی داشته باشید.

جمع بندی

یک شرکت پخش و توزیع با توجه به میزان جامعه آماری مشتریان، اصولا دچار مشغله های بسیار زیادی است. برحسب همین چالش ها دردسرهای مختلف مالی روزانه گریبانگیر مدیران شرکت های پخش و توزیع می باشد. از این رو مدیران و تصمیم گیرندگان پخش و توزیع به دنبال بهبود وضعیت راندمان شرکت بوده و علاقه شدیدی به تحول در سیاست مالی و سیستم امور مالی و ذیحسابی شرکت ها از خود نشان می دهند.

با بهبود وضعیت تکنولوژی و پیشرفت های متعدد و افزایش تعداد پلتفرم ها در سطوح مختلف، ابزار های زیادی برای بالا بردن راندمان عملکرد نیروی کار و سیستم مجموعه های پخش و توزیع به وجود آمد، به همین دلیل استفاده از قویترین نرم افزار پخش و توزیع در دستور کار هر شرکت و مجموعه توزیع قرار گرفت. در پی این تحولات راندمان مالی در شرکت ها افزایش یافت و سرعت عملکرد ارائه خدمات به مشتریان که جزو چالش های اساسی بود برطرف شد.

۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *