لیست بهترین نرم افزارهای حسابداری پیمانکاری + {مزایا و معایب}

بهترین نرم افزار پیمانکاری

 

شرکتهای پیمانکاری با فعالیتهای مختلفی نظیر حمل و نقل، ساخت و ساز، تهیه و اجرا و … سر و کار دارند و بسته به نوع شرکت، قراردادها نیز متفاوت است. در این میان قراردادهای حسابداری پیمانکاری از حساسیت ویژه ای برخوردارند. آشنایی با بهترین نرم افزار حسابداری پیمانکاری به شما کمک خواهد کرد تا محاسبات مالیاتی را با دقت بیشتر و در مدت زمان کمتری انجام دهید.پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار حسابداری پیمانکاری

نرم افزار های حسابداری پیمانکاری با بازرگانی متفاوت است

تفاوت نرم افزار پیمانکاری با نرم افزار بازرگانی

باتوجه به گسترده شدن فضای کسب و کار، نرم افزارهای حسابداری مختلفی تولید شده اند که بتوانند جوابگوی نیاز سازمان و مشتریان آن باشند. تمرکز ما در اینجا بر بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت پیمانکاری است اما ابتدا به تفاوت میان نرم افزار حسابداری پیمانکاری و نرم افزار بازرگانی میپردازیم.

نرم افزارهای حسابداری بازرگانی اغلب برای محاسبه سود و زیان، گزارش گیری مالیاتی، مدیریت حقوق و دستمزد، کنترل موجودی انبار و … طراحی شده و تخصصی نیستند. اما یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری باید بتواند سود و زیان و مانده حسابها را به تفکیک هر پروژه، در اختیار مدیر و حسابداران مجموعه بگذارد. همچنین تمام ثبت های حسابداری باید این توانایی را داشته باشند که تعیین کنند برای کدام پروژه انجام می گیرند.

 

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت پیمانکاری

نرم افزار حسابداری برای ساختمان سازی

با کمک بهترین نرم افزار حسابداری پیمانکاری انجام پروژه های حسابداری مجموعه های پیمانکاری آسان شده و می توانید به طور همزمان به تحلیل اطلاعات مالی و مدیریت چندین پروژه اقدام کنید.در این مقاله شما را با چند نمونه از بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت پیمانکاری آشنا کرده و سپس به ویژگی و مزیّتهای هر یک  می پردازیم.

  • نرم افزار حسابداری پیمانکاری میلیونر

نرم افزار میلیونر بهترین نرم افزار حسابداری پیمانکاری است که تمام قابلیت های یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری ساختمان را دارد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پروژه ها را تعریف کرده و دریافت ها، هزینه ها، حقوق و دستمزد و خریدها را ثبت کنید. به آسانی گزارشی از سود و زیان هر پروژه تهیه و بدهکار و بستانکاری و چگونگی آن را در رابطه با پروژه ها را به طور دقیق مشخص کنید.

نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که نرم افزار حسابداری پیمانکاری میلیونر، تنها برای ساخت و ساز نیست. بلکه می توان از آن به عنوان یک نرم افزار حسابداری برای کارهای ساختمانی و امور مرتبط نیز استفاده کرد.

مجموعه شما ممکن است در زمینه ای مانند گود برداری، نمای ساختمان، زیبا سازی معابر و خیابان ها، کانونهای تبلیغات و فیلمبرداری و … فعالیت داشته باشد. بنابراین تنها یک نرم افزار حسابداری برای ساختمان سازی، نیاز شما را برطرف نخواهد کرد. اما نرم افزار میلیونر به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری پیمانکاری هر کاری را که به صورت پروژه ای انجام شود را پوشش می دهد.

مزیت نرم افزار حسابداری پیمانکاری میلیونر نسبت به سایر  نرم افزارها

راحتی کاربری این نرم افزار به شما کمک می کند که بدون نگرانی از داشتن تخصص و تجربه در حسابداری پیمانکاری، از آن استفاده کنید. آشنایی کار با کامپیوتر برای شما کافیست تا با گذراندن چند جلسه آموزشی در رابطه با نرم افزار میلیونر، ثبت ها و گزارش های خود را انجام دهید. این نرم افزار شما را درگیر بحث کدینگ نمی کند و با تجربه کم در حسابداری و حتی بدون آن می توانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید. همچنین در نرم افزار حسابداری میلیونر که بهترین نرم افزار حسابداری پیمانکاری است، دیگر با محدودیت های تعداد پروژه و انبار و … روبه رو نیستید. شما می توانید بی نهایت انبار، کالا، خدمات و پروژه تعریف کنید و لازم نیست بابت این مورد هزینه ای پرداخت کنید.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدارسپیدار سیستم برای شرکتهای مختلف، بسته نرم افزاری ارائه کرده است که بعضی امکانات آن شامل ثبت مناقصه ها و هزینۀ شرکت در آنها، ثبت هزینه ها به تفکیک هر قرار داد، ثبت انواع ضمانت نامه های دریافتی و پرداختی جهت مناقصات و … .

 

نرم افزار حسابداری پیمانکاریبا استفاده از این نرم افزار شما می توانید سود هر قرارداد را به صورت جدا حساب کرده و گزارش سود و ضرر قرارداد را یکجا در گزارش مرور حسابها مشاهده کنید. این نرم افازر یکپارچه بوده و با مقایسه و آنالیز گزارشهای موجودی انبار در ابتدا و انتهای دوره مالی، گزارشهای مالی خریدها، هزینه های سربار و مقدار درآمد شرکت، مقدار سوددهی و زیان دهی مجموعه را محاسبه می کند.

 

نرم افزار حسابداری محکدر نرم افزار محک شما می توانید علاوه بر تهیه گزارش و صورت وضعیت، گردش حسابها، مشاهده و مقایسه نمودار هزینه ها و سود و زیان، کنترل موجودی کالا، ثبت و مدیریت هزینه ها، از گزارشات معاملات فصلی محک که مورد تایید اداره دارایی نیز می باشد استفاده کنید.

 

 

نرم افزار حسابداری هلونرم افزار حسابداری هلو محصولات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. نرم افزار تخصصی اصناف، شرکتهای تولیدی، نرم افزار حسابداری جامع، سازمانی، فروشگاهی، پیمانکاری نمونه هایی از این محصولات است.

نرم افزار حسابداری برای ساختمان سازی هلو این امکان را به شما می دهد که به آسانی مدیریت مالی و حسابداری پروژه ها را انجام دهید. همچنین با نُه زیر سیستم حسابداری، بازرگانی، انبار، اموال پیمانکاری و دورکاری، خزانه داری، تولید، حقوق و دستمزد پاسخ گوی نیازهای مجموعه شماست.

سخن پایانی

حسابداری حرفه ای است که مستقیما با پیشرفت سازمان و مجموعه شما ارتباط دارد و نیاز به صرف زمان زیادی دارد. بنابراین باید در انتخاب نرم افزار حسابداری خود دقت کرده و بهترین نرم افزار حسابداری برای کارهای ساختمانی را گزینش کنید. نرم افزار میلیونر بسته به نوع فعالیت شرکت ها، خدمات متنوعی از جمله دریافت و پرداخت، پیمانکاری، دارایی ثابت، تولید، انبار و … به مشتریان خود ارائه می دهد. استفاده آسان از این نرم افزار، امکان تولید و طراحی محصول بر اساس نیاز شما، عدم نیاز به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و سالانه از مزیت های این نرم افزار حسابداری به شمار می رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *